ალეგრი "რეალის" კიდევ ერთ ლიდერს უმიზნებს

image

კრიშტიანუ რონადლუს შეძენის შემდეგ ტურინელები მადრიდელთაგან 30 წლის ბრაზილიელი განაპირა მცველის, მარსელოს გადმობირებასაც აპირებენ.

სამხრეთ ამერიკელ ფეხბურთელს კრიშტანუსთან კარგი ურთიერთობა აკავშირებს, რაც ამ ტრანსფერს ხელს შეუწყობს. გარდა ამისა, მადრიდში არეულობაა, რაც ბრაზილიელს წასვლისკენ უბიძგებს.

"ბებერ ქალბაონს" დამატებითი სტიმულს ის აძლევს, რომ ალექს სანდრო ინგლისს უახლოვდება. "ჩელსი" და "მანჩესტერ იუნაიტედი" აქტიურად ცდილობენ 27 წლის ბრაზილიელის გადაბირებას. ტურინელებს კი მის გარდა არ ჰყავთ ისეთი ფეხბურთელი, რომელიც სრული დატვირთვით დადგება მარჯვენა მცველის პოზიციაზე.

მარსელო "ლოს ბლანკოს" 2007 წლიდან იცავს, მას შემდეგ, რაც ბრაზილიური კლუბი "ფლუმინენსე" დატოვა.
скачать dle 10.5фильмы бесплатно

კომენტარები 8

merabi papa 12 ივლისი 2018 03:14
კაცი დავბერდი და ასეთი გამოცოცხლებული,იტალია არ მინახავს,იუვემ და კრ7 დაუბრუნა ფეხბურთი,იქ სადაც უნდა ყოფილიყო,ესპანელებმა იტირონ ეხლა
kobuchi 12 ივლისი 2018 01:46
ციტატა: baqari15
ციტატა: kobuchi
ციტატა: CR7
კეთილი იყოს ჩემი ყოფნა ამ საიტზე. გადმოვყევი რონალდოს!!!

იტალიაში იუვეს ისედაც ვგულშემატკივრობდი!

გაიხარე მეგობარო. ჩვენი საიტი ყველასთვის ღიაა. წარმატებები <3

ახლა მართლა მოგიწევთ საიტის ადმინსტრაციას სერიუზოლი მუჰაობა არ გაგიკვერდეთ აქ ბევრი ჰემოვედის უკვე და არა მარტო იუვეს ბალეჰიკები აქ უკვე ბევრი ახალი ბალეჰიკები დაგვემატება ამ ტრანსფერის გამო მადლობა ადმინსტრაცია სუპერ საიტისთვის

არ არის პრობლემა. შესვენება გვქონდა მცირე აღებული გამოცდების და ასეთი ამბების მერე, მაგრამ აწი სრული დატვირთვით ვიმუშავებთ. ფორზა იუვე. უკვე ფორზა რონადლოო და ფორზა იტალია <3
თქვენ ჩვენი სტიმული ხართ <3
baqari15 11 ივლისი 2018 11:34
ციტატა: CR7
მოკლედ , საინტერესო სეზონი იქნება. პირადად მე იტალიელებთან ყოველდღიური შეხება მაქვს და კარგად მესმოდა "სერია ა " -ს პრობლემები. რონალდო მხოლოდ იუვეს კი არა სერიასაც გამოაცოცხლებს რადგან ავტომატურად ინტერესი გაიზრდება ამ ჩემპიონატისადმი. რატომ არის პრემიერლიგა საინტერესო? რადგან თანხები შემოდი და ეს თანხები საიდან შემოდის იცით? საკუთარი სტადიონებიდან, რომელიც სერიაში რამოდენიმე გუნდს თუ აქვს. იუვეს აქვს და იმედია მომავალში სხვა გუნდებიც ააშენებენ და საკუთრებაში ექნებათ ინფრასტრუქტურა. ეს ტენდენცია დაიწყო უკვე იტალიაში. ასე რომ იტალიური ფეხბურთი ისევ წინ წამოიწევს. ეს უბრალოდ იმისთვის, რომ იცოდეთ ხის ტოტზე არ ვზივარ და მხოლოდ რონალდოს არ ვგულშემატკივრობ. 1998 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს!!

ისე, რამდენად ცოცხალი საიტია??? მრავალრიცხოვანი საიტია ბარსამანია. მიუხედავად მისი მცირეწლოვანი მომხმარებლებისა. იუვეს გულშემატკივრებში არამგონია ახალი თაობის ბევრი იყოს. ასე რომ უფრო საინტერესო კომენტარებს ველოდები ვიდრე იყო თუნდაც ჰალამადრიდზე.

არც მიფიქრია მასე რო ფებურთი არ იცი თუ ფეხბურთი არ იცი ვერც ფეხბურთელის გამო უბალეიჰიკებ კლუბს და ვერც ისე
CR7
CR7 11 ივლისი 2018 11:22
მოკლედ , საინტერესო სეზონი იქნება. პირადად მე იტალიელებთან ყოველდღიური შეხება მაქვს და კარგად მესმოდა "სერია ა " -ს პრობლემები. რონალდო მხოლოდ იუვეს კი არა სერიასაც გამოაცოცხლებს რადგან ავტომატურად ინტერესი გაიზრდება ამ ჩემპიონატისადმი. რატომ არის პრემიერლიგა საინტერესო? რადგან თანხები შემოდი და ეს თანხები საიდან შემოდის იცით? საკუთარი სტადიონებიდან, რომელიც სერიაში რამოდენიმე გუნდს თუ აქვს. იუვეს აქვს და იმედია მომავალში სხვა გუნდებიც ააშენებენ და საკუთრებაში ექნებათ ინფრასტრუქტურა. ეს ტენდენცია დაიწყო უკვე იტალიაში. ასე რომ იტალიური ფეხბურთი ისევ წინ წამოიწევს. ეს უბრალოდ იმისთვის, რომ იცოდეთ ხის ტოტზე არ ვზივარ და მხოლოდ რონალდოს არ ვგულშემატკივრობ. 1998 წლიდან ვუყურებ ფეხბურთს!!

ისე, რამდენად ცოცხალი საიტია??? მრავალრიცხოვანი საიტია ბარსამანია. მიუხედავად მისი მცირეწლოვანი მომხმარებლებისა. იუვეს გულშემატკივრებში არამგონია ახალი თაობის ბევრი იყოს. ასე რომ უფრო საინტერესო კომენტარებს ველოდები ვიდრე იყო თუნდაც ჰალამადრიდზე.
baqari15 11 ივლისი 2018 11:07
ციტატა: kobuchi
ციტატა: CR7
კეთილი იყოს ჩემი ყოფნა ამ საიტზე. გადმოვყევი რონალდოს!!!

იტალიაში იუვეს ისედაც ვგულშემატკივრობდი!

გაიხარე მეგობარო. ჩვენი საიტი ყველასთვის ღიაა. წარმატებები <3

ახლა მართლა მოგიწევთ საიტის ადმინსტრაციას სერიუზოლი მუჰაობა არ გაგიკვერდეთ აქ ბევრი ჰემოვედის უკვე და არა მარტო იუვეს ბალეჰიკები აქ უკვე ბევრი ახალი ბალეჰიკები დაგვემატება ამ ტრანსფერის გამო მადლობა ადმინსტრაცია სუპერ საიტისთვის
kobuchi 11 ივლისი 2018 10:48
ციტატა: CR7
კეთილი იყოს ჩემი ყოფნა ამ საიტზე. გადმოვყევი რონალდოს!!!

იტალიაში იუვეს ისედაც ვგულშემატკივრობდი!

გაიხარე მეგობარო. ჩვენი საიტი ყველასთვის ღიაა. წარმატებები <3
baqari15 11 ივლისი 2018 10:31
გაიხარა მაჰინ მე გულით მიგიღებ მეგობრად როგორც აქ ჰემოსული ყველა ჩემი მეგობარია წარმატებები აბა ჩვენ და იმედა კარგი და მაგარი სეზონი იქნება ტიტულებით ბევრი

ალეგრი ახლა ბარსას დაიერია რეალს ხო წაართვი მთავარი კოზერი მაგის საქმე არ ვიცი როგორ გამოვა
CR7
CR7 11 ივლისი 2018 09:27
კეთილი იყოს ჩემი ყოფნა ამ საიტზე. გადმოვყევი რონალდოს!!!

იტალიაში იუვეს ისედაც ვგულშემატკივრობდი!

კომენტარის დამატება

კოდის განახლება
* გაიარეთ საიტზე ავტორიზაცია, რაც კომენტარის დატოვების პროცედურას გაგიმარტივებთ
რეკლამა

დანაკლისები
დისკვალიფიცირებული:
ტრავმირებული: კოშტა, ემრე ჩანი, სპინაცოლა, პიანიჩი, ბერნარდესკი
გამოკითხვა

ვინ უნდა იყოს ძირითადის მეკარე?

შემოგვიერთდით
მულტიმედია
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image